sängdags...

Då var det snart dags för sängen för min del. Lina och cam ha varit här nu och jag har knappt kunnat hålla ögonen uppe, superduperkaninkanon trött är jag och då är man inte lite trött vill jag lova!

Märks att det börjar bli kallare ute nu oxå vilket jag definitivt inte är ngt stort fan av, kyla alltså. är inte gjord för det. Men om 1 mån så är jag i spanien. jäkla i havet säger jag bara då ska det inte va ngn kyla inte!




"tagen på bar gärning"
syster får tydligen inte ha sina smycken i fred utan hennes pojkvän brukar tydligen låna dem ibland oxå. måste vara skönt när ni kan samsas om saker och ting! Jag undrar ju då vart gränsen går? eller är det bara smycken ni lånar av varandra?;)

och med det så säger jag god natt och hoppar i säng

Kommentarer
Postat av: veki

jag blev ju tvingad till det, så ni inte tror att jag gjorde det friviligt=)

2009-05-03 @ 21:59:08
Postat av: yollande

aww va sööt ;)..det pågår frågestund på min blogg, så passar på och fråga mig anythingsom du vill veta om mig ;)

2009-05-04 @ 00:06:00
URL: http://yollande.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design