nu åker vi...

varför fastnar jag alltid framför skit progam på tv? sitter och väntar på att eve ska sluta jobba så vi kan åka och medans jag väntar skulle jag kunna städa eller göra ngn nytta, men icke istället sitter jag och glor på x-effect som är ett riktigt skit program och som jag dessutom redan sett. Suck säger jag bara!

Pratade med mile nu och det blir ingen pio pio utan fest på måsen istället. ganska skönt måste jag säga va inte jätte sugen på att åka in till stan ikväll. Det kommer börja med spelkväll sen får vi se hur det slutar=). kul kommer d bli iaf!

nu ha eve slutat så nu åker vi strax! ha en super kul helg nu...


gammal bild  på mig och eve
aka batman och robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design