Lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: telefonsamtalet med camilla
Vad gjorde du kl 08 imorse: va på hedins bil och kollade ut en 25 års present till mig*
Vad ska du göra idag?: först och främst jobba sen ikväll blir det bowling
Det sista du sa högt: om du kör upp vid viadukten så ligger det vid brandstationen
Det senaste någon sa till dig: trevlig helg
Vad har du druckit idag: vatten, kaffe
Vad var det senaste du åt: en fralla
Vad var det senaste du köpte: bikini och skor igår

Vad är det för färg på din ytterdörr: på utsidan är den brun men på insidan vit
Vad är det för väder hos dig nu: mulet
Godaste glassmaken: chokladglass med vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej men på en attraktion eller ett intresse
Sover du tungt: absolut inte
Drömmer du mardrömmar: ja ganska ofta men mest riktigt skumma drömmar
Trivs du med ditt jobb: vi får se efter utvecklingssamtalet;)
Favoritklädsel: klänning, myskläder
Favoritlåt just nu: har många favorit låtar
Vad ser du om du tittar till höger: "utgångstavlan"
Vad gör dig glad just nu: mg gör mig glad
Vad ska du göra härnäst: ska ha utvecklingssamtal
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ett strålande humör

Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: svarta leggings, grått fodral, svart kofta
Sommarplaner: om två v spanien, studentfirande, halmstad sen har jag mkt annat jag vill göra också, viljan är stoor och plånboken för liten=)!
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du något instrument: nej är helt omusikalisk
Morgon eller nattmänniska: tror inte jag är ngt av det, sova är en av mina största hobbys just nu
Vad är viktigast för dig: att de i min närhet är lyckliga och mår bra
Är du kittlig: det skulle man kunna säga ja
Snarkar du: absolut inte, tyst som en mus
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: ingen är äckligare än den andra. Alla är super snuskiga!
Stökigt eller välstädat: välstädat på ytan
Längtar du mest efter just nu: sommaren och värmen

Vill du ha barn? Det är klart jag vill. Kommer tydligen få 2st, en pojke och en flicka enligt min syster.

Vad gör du om fem år? Då bor jag tillsammans med min blivande man och vi har 1 barn, vart vi bor spelar inte så stor roll bara vi är lyckliga men vill helst bo vid kusten


* det va ju tyvärr inte riktigt sant


Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, blev hur nyfiken som helst när jag läste om "din 25-års present" :-D Sen såg jag att det inte var sant :-) Men tycker allt du ska önska dig en bil eller nåt.



Under långhelgen åker jag till Vänersborg. Åker med tåget kl 16.30 idag. Gött med lite variation och att inte alltid ta bilen. Åker ju själv då Wille är i Vbg också... Dock så måste jag åka buss från Falköping och hamnar då 1,5 timme senare i Trollhättan :-( Men men, får va värt att det tar en timme längre tid för att slippa köra och så.



vad ska du göra under långhelgen? Träffa mg kanske ;-)



2009-05-20 @ 11:24:38
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gick samtalet? va hos johanna men glömde fråga vad hon önskar sig =/ hon sa att det va många som inte kunde komma på festen, typsikt! sa att vi borde ha en tjejfest snart som förr hade vatt kul, vad säger du om det ? kanske lättast att ta i halmstad nu vid sommaren,, det e ju i stort sett bara sofie och johanna som behövs flygas in så e ju du och jag och evve där=)

2009-05-20 @ 15:48:09
Postat av: Anonym

då e det endast till att planera ett datum som alla kan på =) hoppas att ni får riktigt kul ikvll=)

2009-05-20 @ 20:33:45
Postat av: Anonym

Är du 25 år?

2009-05-27 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design