kostar att ligga...

...på topp, bokstavligt talat. Är hur trött som helst men det är ju smällar man får ta. Har haft en bra helg, kom ner till halmstad i fred va rätt trött så orkade inte åka in till stan så det blev kubb å öl hos emilia och calle. lördagen började med shopping, jag och mamma stod och hängde på låset för att vi skulle hinna med soltimmarna i solstolen oxå. Det blev iaf en klänning, lång t-shirt, capribyxor, kjol, linne ,smink och ett halsband och ett armband! Lycklig var jag!

eftersom mg skulle komma ner så blev vi bortbjudna tlll måsen för lite grillning. Det blev grillning, mat, kubb och pratmakarna! Avslutade det hela på mårtensson där det blev en hel del drinkar vilket gör att ja inte vågat kolla mitt konto idag, jag va alltså super rik igår.... trodde jag,,,,synd bara att det inte stämmer.
Har iaf haft en kanon helg!

Issal: tack! d tycker jag du gör rätt i alla borde följa min blogg;)! och talang det har jag men brud är jag icke ska hålla talet för dig vf jag inte är det nästa gng=)!

mina små favoriter kom precis nu så ska mysa lite med dem!


vore här inga fler än jag så vore jag bäst,
kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design