en aning besviken...

precis hemkommen från ikea och måste erkänna att jag är bra trött. Satt och halvsov ltie på vägen hem samtidigt som jag tänkte tillbaka när man va runt 18-19 år, när jag, johanna och ulle umgicks. herregud vilken tid och vilka minnen=)!
(tårgasen på HC, "kurragömman", halmstad, "skrevet", förrådsnyckeln vi tog när m sov, alla festerna osv)

Iaf är en aning besviken, hittade som sagt en inbyggnadsugn men det va beställningstid på den. Jag trodde faktiskt att jag skulle få ta med den hem diiirekt. Hade sett fram emot min pastagratäng och äppelpaj på lördag, men icke. Får vänta ett tag till, men va gör det egentligen har jag klarat mig såhär länge kan jag nog klara mig ett par v till!

Köpte lite nödvändigheter på ikea iaf och sen hittade jag världens sötaste rosa klänning på MQ. Vet inte riktigt när jag ska använda den men var bara tvungen att ha den. kanske kan ha den på kusinens student.....

Är grymt sugen på att sitta med härligt folk just nu och dricka goda drinkar!


klänningen gör sig inte alls rättvis här
mkt sötare i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Anna

Handlat något kul på Ikea? =)

Med mig är det bra, så skönt med fredag imorgon.

Ska cykla Hallandsloppet på lördag och på söndag ska jag på en konfirmation. =)



Kramar!

2009-05-07 @ 21:01:43
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design