duktigt duktig

tisdagen snart slut och den har gått riktigt bra tycker jag. har haft fullt upp på jobbet och även efter.
Kan med andra ord säga att jag har varit skit duktig idag!
dagens fundering:
vad saker och ting kan förändras bara på tex 1 mån, mkt som händer. Både på gott och ont. man tror att livet är på ett visst sätt medans nästan dag visar det sig att vara helt annorlunda!
Allt sker av en orsak, eller?!


Tillägnad Mike,
den här låten satte m på repeat en kväll hemma hos mig för att vi andra skulle förstå hur bra den va=)
saknar dig mikey mike!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack. jag blev inte friskare direkt men jag valde att ignorera febern och ge mig ut på stan ändå :)

2009-05-19 @ 23:42:51
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design