bitch of the year...

That´s me!
Har inte förberett något tal eller ngt för det var ganska så oväntat.
dagen började super bra och mitt humör var på topp men sen framåt em så hände ngt. det var som luften gick ur mig och jag förvandlades till djävulen själv. Blev på så dåligt humör och über känslig. Känns som jag har förlorat min bästa vän och största kärlek! Låter kanske löjligt för vissa men som jag skrev innan ni kan ta er i brasan!

blir soffan för min del idag, är lite festsugen men antar att det får vänta tills imorgon. annars om du inte har ngt att göra och inte har ngt emot att umgås med en bitch vars humör är som en bergochdalbana så är du välkommen hit på en drink eller två! 

Sedan vill jag bara tacka för utmärkelsen bitch of the year... det va nog inte så oväntat ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

linda då du få va b. när du slutar röka aj love u anyway puss

2009-05-15 @ 19:53:48
Postat av: Nina

ååh det låter ju supersnyggt! :) vad roligt!

2009-05-15 @ 20:19:06
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design