Uttråkad? jag? det kan du ge dig på

1. Hur gammal är du om fem år? 25 ( blir nämligen inte äldre)
2. Vem var den sista du träffade? Träffar mina jobbarkompisar emellanåt här på jobbet  
3. Hur lång är du? 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollade lite på world trade center igår
5. Vem ringde du senast? camilla
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Glöm inte volume master till cam
7. Vad är dagens planer? Hämta casper och prova kläder till helgens firande
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på vem det är till, men sms är det bästa som finns!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av det men de är inte tillsammans iaf
10. När såg du senast din mamma? idag på lunchen
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? 05.55
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Det beror på tidpunkt och årstid
15. Vilken plats föredrar du minst? ett rum fullt med småkryp å ormar ( inte för att ja varit i ett sånt men föredrar verkligen det minst)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag bor tillsammans med mannen i mitt liv och en liten familj. Vart vi bor spelar ingen roll bara vi är lyckliga!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, monstren under sängen och i garderoben och småkryp
18. Vem fick dig att skratta senast? En på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar hemma, stationär på jobbet
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i hotpants + top
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne och barfota på stranden
26. Är du social? Nej det är jag inte, är ganska "stängd" mot folk jag inte känner
27. Vilken är din favoritglass? Vet faktiskt inte
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mitt lån och shoppa järnet
29. Tycker du om kinamat? Helt ok
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, juice, oboy eller blåbärssoppa
32. Sover du på någon särskild sida? Nej det är olika, däremot händer det att jag kan vakna på fel sida
33. Kan du spela poker? Kan jag säkert jag kan det mesta
34. Tycker du om att mysa? Det kan du räkna med, love it!
35. Är du en beroendemänniska? Vet inte riktigt vad som menas med det men det är jag säkert
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte han personligen men ross i vänner
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? Eng, lite tyska , italienska å spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen, där vet jag oftast vilka sjöodjur som döljer sig under vattenytan
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och kläder
42. Äger du dyra smycken? Nej d gör ja inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Never, hatar skiten!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Den jag skrattar mest med är camilla, vi har samma humor
46. Välj ett ärr på din kropp? 2 eller 3 prickar i pannan efter vattenkoppor
47. Vad har du för ringsignal? Just nu,  Lil wayne- apologize remix
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej d ha ja inte
49. Flirtar du mycket? Nej inte medvetet iaf
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos mig på en fest
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men ja ska banne mig lära mig
52. Har du fått fortkörningsböter? nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? Som en syster
54. Läser du dagstidningen? Ja det gör jag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte just nu
56. Dansar du i bilen? Det händer att jag gör, speciellt om jag och cam är ute på roadtrip

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol lyssnar ja på nu
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer
59. När var du i kyrkan senast? Va riktigt längesen, på m:s begravning för ca 2,5 år sen
60. Vilka personer utmanar du? de som lyckats hålla sig vakna medans de läst detta


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är väl lite som så att borta bra men hemma bäst! =)



Åker till Helsingborg imorgon, till pojkvännen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Kanske åker över till Helsingör på lördag om det blir bra väder. =)



Vad tänker du hitta på?



Kramar.

2009-06-11 @ 19:02:29
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: vesna

hahaha eller hur .)



hur mår du nu för tiden? =)

2009-06-11 @ 21:23:12
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Peter

Hello,



nu är man vaken på småtimmarna igen... Fy skäms Peter :-)



Här är allt kanon förutom att jag har råkad skada vänsterfoten... Chockade kroppen och sprang igår, måste ha lyckats med nåt konstigt :-)



Idag (fredag) blir det ner till Vmo och sen Halmstad ikväll eller imorrn.



Själv då? Nåt skoj planerat? Gött att det är fredag? :-)

2009-06-12 @ 00:21:35
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design