Tappat suget...

för det mesta just nu. Allt känns tråkigt och det finns inget att se fram emot eller göra. Och hallå va hände med sommaren? Vart är solen och värmen? Det lilla man har lust till att göra kräver ju att det är sol och värme! Blir så uttråkad.. är så uttråkad! Något måste hända snart, överraska mig(positivt då)!


idag ska jag hämta hem den lille sen tänker jag nog bara spendera kvällen hemma tror jag!

God morgon förresten!


 

Optimisten ser en möjlighet i varje problem

Pessimisten ser ett problem i varje möjlighet


Kommentarer
Postat av: Peter

Godmorgon! Eller gooo middag kanske :-)



Har varit på IKEA halva dagen idag (lagret på torsvik, tyvärr inte varuhuset) så nu ska jag gå igenom min mail skörd här på jobbet :-)



Annars allt bra idag? Låter lite off? :-(

2009-06-11 @ 14:17:18
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design