ny soffa!

hemkommen efter min lilla roadtrip nu. Gick ganska smidigt ändå tycker jag, Åkte dit köpte en soffa och sen åkte jag hem. Så nästa vecka kommer den vilket ska bli så himla skönt med lite nytt hemma.
Har även fått en el-grill av min kära mor. Så nu jäkla ska det grillas på lindas balkong! trots all shopping idag så känner jag mig inte riktigt mätt... tror jag behöver köpa skor, ryktet går att det är rea nu och det kliar i fingrarna!

Helgen är fullbokad nu iaf. imorgon åker jag och emilia ner till halmstad och biljetterna till duojag och haaks är bokade till lördagen så det kommer bli en super duper helg. Med tanke på vädret som ska vara i helgen så kommer det bli kanon.



dags för m.g att komma hem nu oxå...saknar...






Kommentarer
Postat av: Lina

Tack detsammma! Hoppas vädret blir fint i sommar så du kan grilla med din nya grill =)

2009-06-25 @ 21:13:42
Postat av: Jonna

Sött=)

2009-06-26 @ 08:06:41
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Malin

Nemen, vem är pojken din?



Kram

2009-06-26 @ 15:20:10
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design