Midsommarhelgen

Nu är man tillbaka efter ännu en helg och inte vilken helg som helst utan midsommarhelgen har nu passerat. En aning sliten och totalt redo för semester nu!


Midsommarafton spenderades i bor med trevlig sällskap, där det blev midsommar mat, kubb, frågesport med kluriga frågor (som inte va roliga hrmpf;), sång, uppdrag, grillning, snaps mm. En traditionell midsommar helt enkelt, det enda som fattades var midsommarstång! En riktigt trevlig tillställning och vi tackar Emilia och Calle som var värdpar!


Midsommardagen spenderades först och främst i sängen men senare på dagen begav vi oss mot halmstad där det blev grillning och lite "femkamp" först. Sen åkte jag och Alexander till ngn av hans kompisar som hade förfest. Var inte riktigt på g så jag tillförde ingenting där kan jag säga, måste ha framstått som världens torraste människa men så är det ibland. Blev iaf Mårtenssons sen där halva stället bestod av vmo bor och sedan en runda på bulls. En lite halvdan kväll tycker jag allt men trevligt emellanåt.


Gårdagen spenderades i halmstad och på kvällen i Alexanders soffa. Han åker till Tjeckien idag i två veckor vilken kommer bli lite tomt. Kommer sakna det lilla livet!


Nu är det bara till att fortsätta att köra på reserven två v till innan semestern börjar!


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

hihi tack =) Hopaps du får en fin dag!

2009-06-22 @ 13:20:07
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej,



usch va mycket det är här på jobbet idag :-( Högtryck på IKEA känner jag...



Jodå, midsommar var kanon. Lagom mycket sprit och gott sällskap :-D



Hur var din helg? Lördagen var sådär kändes det som när man läste ditt inlägg? :-)

2009-06-22 @ 13:51:26
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej vännen. Min midsommar var perfa, din med ser jag, midsommar dagen not so good?

2009-06-22 @ 16:16:41
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design