första kyssen

Min kära syster berättade i veckan när hon fick sin första kyss (eller hånglade för första gng rättare sagt.) Det var under en rast på skolgården när hon va 10 år. Det var hon, två tjejkompisar och deras pojkvänner som utbytte saliv för första gången. De var tydligen en himla kul grej för de glömde totalt bort tiden och kom därmed för sent till deras lektion. Stolta som de förmodligen måste ha varit berättade de för deras fröken anledningen till att de var försenade och det slutade med att fröken skickade hem lappar till föräldrarna där det stod att de gjort något olämpligt i skolan!



Själv fick jag min första kyss på skolgården när jag var 12.

När fick du din?


första kyssen?
det gäller att börja i tid

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen!



Hoppas du hade en härlig semester! =)

Med mig är allting bra, det mesta rullar på som vanligt.. Skönt med helg snart igen.



Kramar.

2009-06-10 @ 19:07:27
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh vilken härlig bild!

2009-06-17 @ 07:54:38
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design