död åt visdomständer!

Att jag känner mig halvsjuk till råga på allt känns ju kanon. Det är som pricken över i:et ungefär. Tanden har börjat värka också. Visst älskar vi krånglande visdomständer?! Förmodligen det lilla aset som gör att jag känner mig sjuk! Död åt alla krånglande onödiga, irriterande och helt meningslösa visdomständer.


Nähä nu ska jag sluta vara så negativ, för som det heter: det kunde vara värre! Ikväll ska jag bara vara hemma för att städa och montera upp ett bord jag köpte igår. Vet vad ni tänker: ska/kan du montera upp ett bord?hrmpf... Tänk för att det ska jag, jag kan allt...eller ja nästan iaf....


jag och stina i fredags, super go tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design