sjuk?

skor va jag ute efter igår. gick igenom  varenda sko affär i hela halmstad men hittade ingenting. det har aldrig hänt innan. När jag går in i en skoaffär i vanliga fall kommer jag ut med minst ett par.  Vet inte va det va för fel igår kanske håller på och bli sjuk?! Första tecknet på svininfluensan kanske, tappa intresset för skor! Hoppas innerligt att det var en ren tillfällighet och att jag blir som vanligt tills vi åker till stockholm.
Det blev iaf ett par leggings och en jeansjacka istället.

Strålande sol och kanon varmt här i halmstad idag. Hoppas det är lika underbart väder hos er. Nu känner jag att jag har semester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design