shopping gör susen

Finns så mycket jag vill göra med mitt liv just nu och jag vet inte riktigt vart jag ska börja! Vill så mycket. Men just nu känns det som jag inte kommer någonstans och det gör ju att man känner sig lite nere. Så vad gör en flicka när hon känner sig nere?! jo hon shoppar, sedan shoppar hon lite till! Och är det något som gör mig lycklig så är det skor. Så de två senaste dagarna har det blivit 4 par skor, 3 klänningar, en kjol och två toppar. Så medans jag funderar på vart jag ska börja någonstans i allt jag vill göra så vet jag iaf att jag är snyggt klädd ;)!

stövletter från hm

Platåstövel
platåstövlar från halens



pumps från ellos


fulstövel från ellos



imorgon bär det av mot halmstad!


Kommentarer
Postat av: m

den från ellos va jätte fin =)

2009-07-26 @ 17:13:39
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: cam

asså linda du kommer hamna i lyxfällan ja lovar!!! tre par skor!!!! herregud!

2009-07-27 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design