lill lördag

igår va det bowling på höög nivå. Eller nu skrev jag fel ngn hög nivå va det knappast på den, varken för min del eller för ngn annans. För min del gick det verkligen urkasst inte en enda strike! Och som sagt eftersom jag slutat att ta ansvar för mina egn handlingar så skyller jag denna gng på kloten! Tacka vet ja kloten hemma värnamo de är iaf normala, så nästa gng spelar vi där och då vinner jag.

Lill-lördag idag och jag vet inte riktigt vad som händer och fötter, skulle ju vara sol idag men kan inte se ngn sol så långt ögat kan nå så få se vad det blir. Blir nog ganska lugnt ikväll oxå för imorgon bär det av till ullared för min och alexanders del. Det blir shop until we drop.



Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D men ska bli bättre nu när jag äntligen har en bra pianolärare.

2009-07-29 @ 23:30:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

tack så mycket:D men ska bli bättre nu när jag öntligen har en bra pianolärare.

2009-07-30 @ 00:16:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design