jag vill....

- att det ska bli sån där härlig värme det var för ett par veckor sen
- att mamma ska säga: kom linda nu åker vi och köper några skor till dig
- att det ska vara kanon väder i stockholm nästa vecka
- ligga på en filt på stranden, se solnedgången och bara mysa
- att ngn snäll själ ska ge mig en stoor slant
- att lägenheten ska vara helt klar är jag kommer hem
- få en sån där snygg bränna bums utan att behöva ligga och pressa

den som väntar på ngt gott....


min vilja är allas lag!




Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

ja det är spännande och roligt :) Hbg är jättemysigt. så staden kan man väl inte klaga på än sålänge :)

2009-07-16 @ 15:19:53
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design