godmorgon..

..bättre sent än aldrig, eller hur!?
ha varit vaken ett bra tag men inte "hunnit" (läs orkat) skriva innan. Gårdagen igår var super mysig. Skickade först iväg "ungdomarna" (mamma och co) till tylösand där lena ph och orup skulle uppträda. Det kändes verkligen som om det va ett gäng ungdomar man skickade iväg och jag va mamman:
Jag; glöm inte era biljetter nu (upprepades säkert 3 gng)
mamma: nej då
så kom taxin och några går dit
mamma: måste kolla va ja ha i mina väskfack
jag: men d kan du väl inte göra nu taxin väntar ju på er
mamma: ehh jaha ok ja då går vi då
jag: ni ha med er allt nu då, inte glömt ngt?
mamma: nej allt e med hejdå
jag: så ni ska inte ha med biljetterna då?

tur att de har mig som håller reda på dem. Sedan kom calle och emilia och vi satt och tjötade och drack lite öl. marlene och eve kom förbi en runda oxå. Himla mysig kväll. När calle och emilia skulle gå sen så va jag super trött och tyckte det skulle bli super skönt att gå och lägga mig. men hann bara tvätta av mig så stormade "ungdomarna"  in och skulle börja grogga. Och därmed va den friden slut! Kan säga att de är inte lika kaxiga idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design