Bryssel XL

nu är äntligen en ny soffa på sin plats=)! blev jätte bra men har även upptäckt att jag måste köpa en massa annat nytt. Ha redan slängt ut mattan och gardinerna, hade ja kunnat hade ja  även slängt ut bordet men det kan behövas till ett nytt kommer.


bryssel XL från EM
(å nej vitrinskåpet ska inte stå där, väntar på att ngn kan flytta det åt mig)



jag och casper ha varit hemma hos mamma och ätit lite nu oxå

låter kanske konstigt och inte alls likt mig men nu hoppas jag på att det blir riktigt mkt regn i kväll så jag kan ha min efterlängtade filmkväll, Till det äppelpaj!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men åååååh vilken fin soffa!! Och vad härligt med äppelpaj. Vad sugen jag blev nu.. Hoppas du åt lite för mig med. Själv så sitter jag här med fönstrena öppna och äter vattenmelon i hettan. En helt fel det heller :)

Kram

2009-07-01 @ 22:57:49
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: DG

Väldigt fin soffa, hur mycket fick ni ge för den?

2009-07-02 @ 07:27:44
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fint det blev linda=) /marlnee

2009-07-02 @ 08:35:00
Postat av: Michael

Hej!



Ser att du har Divanen på höger sida.

jag har själv köpt en Bryssel XL soffa från EM med divanen på väster sida, har inte kommit på hur man ändrar. Köpte du den så eller hur bytte du sida?



//Michael

2012-06-02 @ 20:49:10
Postat av: Linda

ja köpte den så, tror tyvärr inte man kan ändra den.

2012-06-04 @ 08:15:02
URL: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design