30 frågor om 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
nej tror inte att jag gjorde ngt nytt, fy va tråkig jag är!!!!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga men hade jag haft några så hade jag så klart brutit dem

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, el de va ju redan föräldrar innan men blev det igen=)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja det är det

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6 juni är det första datumet som poppar upp i mitt huvud

8. Vad var din största framgång 2008?
kan inte påstå att jag ahde ngn vidare framgång under 2008

9. Största misstaget?
Inget större misstag direkt iaf inget som jag vill skriva om här. misstag kan va bra oxå om man nu lär sig av dem.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
blev ordentligt matförgiftad under en resa i våras, en visdomstand ha självklart krånglat oxå sen ha ja bara haft några förkylningar.

11. Bästa köpet?
inte mitt köp men mamma å thomas gjorde ett riktigt bra köp, en stuga i halmstad

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
fanns en hel del som gjorde mig glad under 2008

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
baahh d står helt still i huvudet, kommer inte på en enda!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det beror på vilket år man jämför med. men va nog rätt glad tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara mer på tiden och gjort lite mer saker jag ville göra

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort min tid

18. Hur tillbringade du julen?
julen tillbringade ja först hos mormor sedan hos pappa

19. Blev du kär under 2008?
nej

20. Favorittidning?
gillar mina korsordstidningar

21. Favoritprogram på TV?
under hösten va det idol och självklart OTH

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar ingen varken nu eller då

23. Bästa boken du läste i år?
kommer knappt ihåg vad jag läst gör böcker, läser mest under sommaren

24. Största musikaliska upptäckten?
kevin från idol måste man väl säga då

25. Något du önskade dig och fick?
Ja. :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det oxå

27. Årets bästa film?
kommer bara ihåg höstens filmer så får väl säga mamma mia då

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
min födelsedag spenderade jag först i växjö där jag shoppade loss sedan på kvällen tillsammans med vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja definitivt

30. Vad fick dig att må bra?
casper,familjen och vissa av mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design