Lista

Matvanor:
Bästa maträtt?
pasta
Bästa dryck?
Vatten, cola
Hat dryck och maträtt?
Potatisgratäng, blodpudding mm, whiskey
Bästa alkoholdryck?
Öl, san fransisco, sex on the beach, redbull vodka
Använder du smör på smörgås?
Nej äter inte smör
Smågodis eller färdiga påsar godis?
Är inget jätte stort fan av just godis men smågodis då så ja får välja lite av varje
Favoritglass?
Piggelin, top hat, choklad glass


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Vill jag inte gå in på
Har du mer skor än kläder? Haha nästan
Favoritplagg? Myskläder, klänningar
Hatplagg? har inget direkt hatplagg allt kan va snyggt på rätt person

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
jobbar
Vad vill du bli? lycklig
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
jodå
Är lönen viktigast?
den är viktig men inte viktigast


Boende:

Lägenhet eller hus?
lägenhet
Framtidsplaner med boende?  Ett litet hus eller radhus tillsammans med min man
Litet eller jätte stort? Lagom=)
Drömboende? i ett fint hus som vi själva byggt
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan i så fall
Mysigt eller sterilt? En blandning

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nej
Är otrohet okej? nej
Älskar du någon? Jag älskar flera st
Betyder familjen mycket för dig? ja det är klart
Är du lojal? ja d tycker jag att jag är
Tycker du om att dricka dig full? Tycker om att festa men inte att bli full
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?? Beror på humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design