Lady Gaga...

... är ju inställt nu och det gjorde ju verkligen min dag mkt bättre! Eller inte. tycker det är riktigt tråkigt måste jag säga. så just nu står hon på min ute lista och jag har ändrat ringsingnal på mob!

va längesen jag hade sån här seg helg. ha sovit hos mamma inatt och igår spenderades den framför tv:n och lets dance. nu va det visst körslaget på tv men så lågt ha ja inte sjunkit kan jag säga!
mår fortf inte kanon kanin bra så får spendera ytterligare än dag inne. Men snart är jag helt på benen och då ni=)!  Nästa helg får det sjutton hända ngt och helgen efter det blir det gtb.

Hittade en hel del gamla bilder på mammas dator, här är två.
Enjoy!


på mejjantiden=)


tror ja va 17-18 år här
myskläder va favoriten redan då




Kommentarer
Postat av: marlene

åå haha vad hette den sidan? mejjan sidan?

2009-01-24 @ 21:50:44
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design