tankar och funderingar

människor kommer och går i ens liv. Vissa går lika fort som de kom. Och även fast man önskar ibland att man aldrig träffat en viss människa så tror jag att människor kommer in i ens liv av en orsak. Trots att kanske en människa försvann lika fort som denne kom så är man iaf en erfarenhet rikare.
Önskar att vissa människor stannade kvar lite längre och för alltid.


Kärlek, är det meningen med livet? Om kärlek gör ont lever man då för att ha ont?

Även om jag som så många andra vill hitta den riktiga kärleken så kan jag ändå bli lättad ibland av att vara singel när jag kollar på vissa andra förhållanden. Man ska aldrig nöja sig med mindre än det bästa. Livet är för kort för att man ska nöja sig med mindre.



Kommentarer
Postat av: Peter

Jag håller med dig ang. detta inlägget! Tror att allt har en mening och på ödet! På något sätt så formas man ju genom livets stigar och människorna man möter på dem.

2009-02-02 @ 08:22:16
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Natalie

hahaha bra bild! =)

2009-02-05 @ 19:58:07
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design