Måndag morgon

Somnade till slut igår efter många tankar hit och dit. Jag börjar bli lite orolig för mig själv behöver nog få ett hårt slag i huvudet för att börja fungera normalt igen. Det enda jag behöver säga är tolv timmar! Patetiskt...


Ny vecka nu då med nya möjligheter, eller hur!. Kommer inte att hända så mkt för min del vad jag vet än så länge. Ska stå i kiosken på onsdag det är det enda jag vet.

Ska inte skriva så mkt mer nu för känner att det är inget positivt som kommer komma ut ändå.

Allt bra med er?

 

 


i skandinavium
schnyggve 1 och 2

 


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jaa jag lyckades ju skicka meddelande till igår och iförgår till andra pers. med 1 när jag skrev att en person va hos anna, skickade jag till anna ??!?! med 2 skickade jag igår till evve när jag hade ingt dig,,, jaaa du så ikväll kanske vi kan få ihop en mer lyckad samtalsträff så jag ska försöka skicka din med. til dig och inte till ngn annan idag!

2009-02-09 @ 08:49:20
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design