Göteborg

Igår var det ju först hockey som stod på tapeten och den slutade lika. Men jag tycker att värnamo va det klart bästa laget och de förtjänade att vinna, men ett poäng är ju bättre än inget! Ibland förstår jag inte hur gamla människor klarar av att titta för det är ju nästan så att jag får en hjärtattack när jag sitter där, va helt slut igår efter matchen kunde tro att de va ja som spelat.
Sedan blev det film och fettintag med eve och camilla. Kollade på barnhemmet och jag måste säga att jag trodde den skulle vara läskigare. Men den va helt ok den hade ju en handling iaf!

Idag känner jag mig helt bakis somnade runt halv tre och har haft riktigt hemska mardrömmar hela natten, svettigt värre kan ja lova! Men va tvungen att gå upp tidigt för måste packa och så inför gbg. Ska dit för lite shopping först sedan på kvällen ska vi på melodifestivalen. Kommer nog bli riktigt kul!
Hoppas ni får en jätte bra lördag!


i en taxi i gbg förra året

Kommentarer
Postat av: cam in the train

de va trevligt i går med lite film o prat nu så bär det av fan vad de skakar i tåget puss

2009-02-07 @ 10:50:24
Postat av: erika

åh ska du på melodifestivalen i göteborg ikväll? :)

2009-02-07 @ 11:23:38
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: josefina

Jag jobbade igår som bartender, och idag ska vi ha 25 års fest killen fyller år =)

och hos dig ?

2009-02-07 @ 12:26:08
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design