Jag...

Är: förbaskat rolig när jag tänker efter

Har: ett fett blåmärke på benet

Vet: nått som inte du vet.. lalalalala

Känner: mig lite seg efter lördagens bravader

Tycker: att den lille gullige killen i garderoben ska få dagens ros för att han letade upp våra jackor när vi hade tappat lapparna

Tänker: aldrig mer gå hem från harrys i sån här kyla

Vill: ha en personlig chaufför

Ser fram emot: morgondagen

Ska: spara på min röst inför juldagen

Saknar: mike väldigt mkt

Lyssnar på: den som har ngt vettigt att säga

Måste: ut och röra på mig ordentligt idag

Behöver: massage

Längtar: efter sommaren

Gillar: min systers bebismage

Ogillar:  ingenting just nu, älskar allt och alla!



cheers mate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design