Underbara fredag...

... veckans bästa dag utan tvekan! Ok lördagen är helt ok också men fredagen är nog lite bättre ändå.

Vaknade med världens huvudvärk så hoppas innerligt att den går över snart. Hur mår ni?

  

Igår va det aerobics styrka som stod på schemat. Något som jag inte varit på sen jag tränade på Nordic club vilket är snart två år sen. Men det gick rätt bra ändå, kom ihåg en hel del steg, men andra steg av lite si sådär så flög runt en hel del också. Men tycker det ä riktigt kul så det ska jag fortsätta med.


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och fötter. Det enda jag vet är att den här helgen kommer bli lugn, riktigt lugn! Eller...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är jag med!!!

2009-08-28 @ 08:14:50
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Godmorgon söt!

a visst vill man ha det :)



ÅHHHHHH jag vill med ha helg :D fast ja jobbar.. bläk! men vet att nästa e jag ledig iaf :)

2009-08-28 @ 09:32:57
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design