Första halvdan...

...av torsdagens arbetsdag har nu gått vilket är otroligt skönt. En dag kvar bara att gå upp tidigt på den här veckan. (Gött mos som vissa hade sagt, men inte jag så jag skippar att säga så)


Ikväll blir det harrys med vissa från jobbet för att "fira av" nina som ska sluta hos oss. Egentligen är det ju dumt att kalla det fira för det är verkligen inget positivt med att hon ska sluta, snarare tvärtom. Hade verkligen velat att hon stannande kvar här men förstår henne totalt över att hon vill testa ngt nytt och flytta till en betydligt större stad (malmö). Riktigt kul för henne men tråkigt för oss!


På ett sett är jag en gnutta avundsjuk på henne att hon vågar bryta upp så för att testa på ngt nytt. Skulle också vilja göra det. Jag tror nämligen att jag är gjord för ngt annat än bara den här hålan. Men det får framtiden utvisa, just nu trivs jag rätt bra med min tillvaro, men det kan alltid bli bättre!


Kommentarer
Postat av: jacqueline

tack det samma gumman..:D

Lika varierande väder hos dig som hos mig?

KRamix

2009-08-13 @ 15:40:13
URL: http://komochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design