flink?

vet ni va det betyder?
trodde väl det, jag visste inte heller va det va. Men fick höra att jag va det i lördags. "är du alltid så där flink?"

Den senaste veckan och den sista semesterveckan dessutom har jag tillbringat i halmstad. Det har blivit ullared, puben, minigolf, bowling och fest där.

I lördags va vi på förfest hemma hos alexanders kompis, va inte där så länge i försäg innan vi åkte till Leffes. Hade väldigt svårt att komma igång med festandet för mådde så sjukt illa. Men väl ute på leffes så började jag dricka redbull vodka och sen dröjde d inte länge förrän ja va på topp.
Gjorde inte så mkt när jag väl va där utan satt mest och pratade med robban som oxå är från vmo. Tro det eller ej men det va skönt att träffa ett bekant ansikte där, va faktiskt inga andra jag kände igen konstigt nog. Annars brukar man ju träffa halva vmo när man är ute i halmstad. I det stora hela va det väl en helt ok kväll önskar bara att jag hade kommit igång lite tidigare men det tar jag igen nästa gång;).

Det är konstigt hur trasig man kan va trots att vissa saker hände för hundra år sen. Men det är väl för att man blev körd i botten och varje gång man försökte resa sig så trycktes man ner igen. Det kommer bli bättre, det vet jag, mkt handlar om att man behöver hjälp med att  känna sig bekväm och säker i situationen.
Jag kommer jobba på det och till slut blir jag även världsbäst på det oxå=)!


<3


Kommentarer
Postat av: marlene

tackar =) tackar =)

2009-08-03 @ 11:58:47
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej,



Flink ja, det är ju när man är snabb med nåt :-) Va du är flink kan man ju säga till nån som är snabbtänkt osv. Bra ord det där men använder det inte så mycket längre :-)



Usch då, låter inget vidare med dina tankar och off knappar jag läste på FB :-(



Är det gamla ex som spökar eller nåt annat? Men Alexander verkar va en reko grabb än så länge? :-)



Ha det gött

2009-08-03 @ 13:48:32
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: evelina

vad fina ni är =)

2009-08-04 @ 09:45:39
URL: http://believ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design