Tigerdansen

solen skiner och det är lördag allt är på tip top och ikväll blir det fest, frågan är om det kan bli bättre?!
ha varit hos mamma nu och suttit i solen men va tvungen att slita mig därifrån för snart är det dags att göra sig i ordning inför kvällen. johanna kommer hit vid sex å då ska vara klar. Sov ca 4 tim inatt så frågan är hur långt batteriet håller, går i försäg på duracell så d ska nog funka tror jag.

Ikväll är det iaf dags för tigerdansen som anordnas 1 gng om året. ska bli kul och festa med släkten igen men måste säga att pakito i gisle parken lockar rätt rejält oxå men som pappa säger när det händer ngt  i stan så måste man ställa upp och mönstra upp som stockholmaren hade uttryckt sig, han är klok min pappa=)!


johanna å jag på julbord i ishallen för 100 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design