saknat mig?!

Tänkte väl det, jag är rätt lätt saknad om jag får säga´t själv=)!  Har haft en kanon bra helg i halmstad med alla mina systrar. Helgen har bjudits på sol, fest, drinkar och en satans massa skratt!

Eftersom det va en hel tjejhelg så har det ju blivit en hel del prat om gissa vad, just det motsatta könet och sex. Det har ju framkallat en hel del skrattanfall efter en del konstiga historier.


Jag berättar ngt.

Lina: ohh jag mår lite dåligt när jag hör dig berätta om vissa grejer om sex.

Jag: ehh varför då?

Camilla: ja också. men det är bara för att du är så tjejig. Så det känns konstigt att höra.

Jag: haha ok du e ju sjuk

(som jag sagt innan döö jag är ju tjej så då är det väl inte så konstigt att man är tjejig)

  

Mobbning.

Lina: malin har du haft sex på sista tiden då?

Malin: lina har du växt ngt på sista tiden?


Helt sjukt va tiden går fort när man har roligt. Så härligt att vädret va så bra också synd bara att det inte va ngn vidare sol igår. Fast för cams del va det väl lika bra vi vill ju inte att hon ska behöva gå runt och se ut som ett stop ljus hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon min söta bloggare..Allt är bara bra här...Hoppas att din helg har varit en skön helg som mig.Ha en skön start på veckan.kram kram

2009-04-27 @ 09:17:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha ja, visst är den? ^^

2009-04-27 @ 10:42:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Peter

Har du sagt a får du säga b :-) Berätta för oss andra vad du berättade för dina systrar ;-)

2009-04-27 @ 15:27:05
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design