Lååång lista

Namn: Linda
Födelsedag: 18 okt
Födelseort: Värnamo
Uppvuxen i: på flera olika ställen i värnamo
Bor: Värnamo
Ögonfärg: Gröna.
Hårfärg: blond
Längd: 160 cm

FAVORIT
Färg: det beror på vad, men rosa, svart
Plats: som ja känner nu, min säng

Bok: Såld, henning mankell böcker, marian keys böcker, det ska bli ett sant nöje att döda dig
Spel: TP och Pratmakarna
Drog: hemnet
Fordon: hmm finns en del bilar ja skulle vilja ha men kan inte namnet på dem så säger audi TT
Affär: Gina Tricot
CD: Den brända skivan jag har i bilen nu plus den skivan som försvann när jag bodde hos mamma, galet bra va den!
Artist: Har många, men bla brittan det ni!
Aktivitet: shoppa, mysa, festa

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
Gnälla: gnällig, jag?! aldrig! Ok kanske ibland...
Skrika: ja på casper
Sova: det händer
Klä dig i svart: Jadå.
Gå till kyrkan: Nej
Röka: tyvärr
Ljuga: En liten vit lögn drar väl alla ibland?
Hata folk: nej hatar ingen
Lita på folk: nej d ha jag väldigt svårt för

NÄR
Läste du en bok senast: Igår, som en syster
Var du på konsert senast: hundra år sen, bokstavligt
Köpte du något senast: igår handlade jag lite mat

Svor du senast: kommer jag inte ihåg, igår kanske eller i förrgår
Sjöng du senast: gapade på i bilen när jag körde till jobbet i morse
Klagade du senast: det minns jag inte

VEM
Saknar du: en del, m speciellt
Vill du slå: Tiger Woods i golf
Kramade du sist: marlene
Vill du vara som: vet faktiskt inte
Sårade dig sist: kommer inte ihåg va förmodligen ngn som stod mig nära eftersom jag blev sårad
Vill du bli galet full med: finns många, men bla Fredrik Reinfeldt för har en del saker jag behöver diskutera med honom å jag vill ha några ärliga svar
Gjorde dig riktigt glad senast: inte så svårt att göra mig glad men d va nog ngt mamma sa
Fick du sms från senast: blom
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: svårt att säga

HAR DU
Förföljelsemani: en aning
Tvångstankar: det måste jag nog säga att jag har ja
Färgat håret: Japp mamma gjorde det på mig för länge sen, herregud säger jag bara borde gjort en britney med en gång
Brutit några ben någon gång: nej bara stukat
Några piercings: tungan, naveln, näsan
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: jodå, men det tar ja inget extra för, bjuder på det!
Bra självförtroende:
Komplex: inget ja vill nämna här
Kysst någon: Mmm..
Varit/är kär: varit
Rymt hemifrån: när ja va liten så skulle ja rymma, rymde till luddö källa heter det
Tuttat eld på nåt: små brasor har man väl gjort

HUR
Går du: på två ben
Svarar du i telefonen: hallå eftersom de borde ju ändå veta vem de ringer till
Mycket pengar har du: inte tillräckligt
Ofta bäddar du sängen: varje dag
Ofta städar du: 1 gång i veckan men små plockar varje dag
Många stör du dig på: 23 st nämen skämt åsido vet inte försöker att inte bry mig så mkt om andra

TROR DU
Att du kommer bli något: ngt blir man väl alltid men frågan är vad
På gud: ja d tror jag att ja gör
På rymdvarelser: tror på liv på andra planeter
Att folk tycker om dig: vissa gör det andra inte.
På ett liv efter detta: ja ngt iaf, ngn pris måste man väl få för att ha kommit i mål


Kommentarer
Postat av: TÄVLING

Nu har jag kört igång en veckans blogg tävling på min blogg. Skulle vara roligt om du ville vara med, för mer info läs på min blogg.



Kanske blir du den lycklige vinnaren :)

2009-04-22 @ 15:44:49
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

finemang. ja trippen till köpenhamn var kanon. är hemma igen. på bloggen finns både bilder och redogörelser. de enda som fattas nu är att jag ska visa shoppingen..

2009-04-22 @ 15:48:57
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, haha, Dylan var tuff :)

2009-04-22 @ 16:02:59
URL: http://kawasart.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin blogg du har. Rolig att läsa. Gillar din lååånga lista som du har idag!

2009-04-22 @ 16:42:26
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Sofia

roligt med listor! :)

2009-04-22 @ 17:52:31
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Anna

Då åker du till Halmstad på fredag eller? =)

Jag ska åka upp till min bror och hans familj på fredag. De ska ha födelsedagskalas på lördag så. =) De bor i Sjötorp, ligger strax utanför Mariestad.



Hoppas du haft en bra dag?

Kramar.

2009-04-22 @ 19:56:03
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du blev tyvär inte veckans blogg. Men jag gillade din blogg väldigt mycket och jag ska nog börja följa den, nästa vecka har du en my chans att vinna!

2009-04-22 @ 20:25:11
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Anna

Lånade den här listan av dig. =)

2009-04-22 @ 20:35:56
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Nina

rolig lista :)

2009-04-22 @ 20:40:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja den var inte kort, men d är kul att lsöa, snabb lära-känna-lista likosm:P

2009-04-22 @ 22:41:39
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design