guess whos back in town...

...me!!!
japp nu va man tillbaka efter en helt sjukt underbar helg i halmstad. ska skriva lite kortfattat om den.
torsdag: kom ner vid halv tre tiden. tog det väldigt lugnt och grillade med mamma och thomas sen bölev det film, australia med en hel massa fett,. tog det väldigt lugnt för jag va helt slut hann med att träffa marlene en snabbis oxå.
fredag: shopping med mamma, det blev 3 par skor och 3 klänningar sen lite andra små grejer. på kvällen va ja hos calle och emilia och drack lite. himla mysig kväll!
lördag: solning med eve och marlene, mamma å thomas åkte hem. på kvällen satt vi hos mig och festade sen blev det mårtensson. efterfest hann vi med oxå. himla kul kväll=)!
söndag: helt död lyckades ta mig ur sängen till soffan där jag spenderade hela dagen. eve å marlene va över en runda oxå.
idag ha det blivit solning med marlene och en hel del diskussioner om dittan å dattan.


calle och emilia



jag och emilia


jag och eve



jag och emilia igen


jag å marlene
(jag är betydligt gladare än va jag ser ut=)


jag, marlene och eve

hur har er påskhelg varit nu då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman är du tillbaka nu..:) vi kan väl ha ett LCL möte på onsdag? och då vill lina veta allt..igår kände jag mig så ensam så jag började lipa..haha.fan längtar redan till vi ska till halmstad igen. :)

2009-04-13 @ 19:53:13
Postat av: LaLizita

ja det låter som en kul påskhelg! Sola o sola, då måste du va brun nu!? :P



nu har mina "hemma hos" bilder kommit upp. Säg gärna vad du tycker! :)



KRAM

2009-04-13 @ 22:03:30
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design