Familjen tajkon

Va hos pappa och grillade igår, super gott, som vanligt! Sedan tog pappa fram sin favorit leksak nämligen sin gitarr och började spela. Vi andra sjöng för fulla muggar och kan ju nämna att ingen av oss kan sjunga. Låten som gick på repeat den här gng var den där hejsan morsan hejsan stabben... med Cornelis Vreeswijk, en ganska rolig text. Sist det va allsång så var det Gulligullan som gick på repeat... japp familjen tajkon det är vi det!


Fredag idag för er som missat det. En väldigt efterlängtad dag, och kan säga att jag är väldigt sugen på vin. Skickade iväg mamma till systemet åt mig för jag hann inte (läs orkade inte) gå dit. Vill grilla, dricka vin och njuta av helgen... måste köpa mig en grill.

Vad ska ni göra ikväll?

 

Att lära utan att göra är som att älska utan att röra


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha ok! Så du fyller år sent på året??

Jag gjordes iaf 1982 o kom till världen 83 :)



I helgen blir det tyvärr bara jobb jobb jobb.. både lördag o söndag.. Men det blir kul det me..



Ha de så bra!! Nu tillbaks till skolan..



KRAM

2009-04-17 @ 10:01:16
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Nikolina

tusen tack :) allt bra med dig idag?

2009-04-17 @ 10:02:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Peter

Jajjemän!! Allt är kanon! :-) Hur är det själv?



Grymt med Cornelis... Den är grym den låten. Brev från kolonin heter den väl?! Hade jag också velat va med och sjunga även om jag förmodligen haft sämst röst ;-)



Blir det grillning ikväll? Såg en grymt smidig grill på biltema :-) Finns en liknande på cervera också men 2-3 ggr så dyr. Ser ut som en rund vertygslåda, blank och fin.. hehe

2009-04-17 @ 10:35:05
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Kom ju på att jag glömde svara på det du skrev igår :-) Jag hörde att casper skällde häromdagen :-) Wille var ju helt galen med sin leksak (anden), du skulle öppnat fönstret och släppt ner honom. Knytit fast en duk så hade det blivit en fallskärm :-D



Gå in på biltema.se och sök på grill så ser du den för 249 kr men det är en kolgrill så det går ju kanske inte då. Men man måste ju ha kolgrill, ska ju lukta lite grill, kol och va lite bökigt för att få den rätta känslan när man ska grilla ;-)

2009-04-17 @ 11:29:16
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

skogsfållen? Va är det? :-) Jo det är ju smidigt med elgrill speciellt på balkong där man kanske inte kan grilla med annat :-)



Tigerdans imorrn alltså? Hur dansade man där sa du? Som en tiger? :-D

2009-04-17 @ 11:58:35
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design