Äcklig och snålhet

Igår kväll blev det promenad med syster och sen pizza. Det betyder att jag åt pizza två gng igår. Jag vet jag är äcklig! Kan säga att andra gng blev d bara några tuggor för va inte speciellt sugen utan följde mest med som sällskap.

När vi satt på pizzerian kom det in ett par som hade beställt 2 kebabrullar, killen kom in först och sa vad de hade beställt och tillade direkt: jag ska bara betala en!  Jag och camilla kollar på varandra direkt för båda tänker precis likadant. Jäkla snålröv! Jag säger inte att killen alltid ska betala för tjejen och det kanske finns en orsak till varför han sa så. Men det lät så otroligt dumt och enligt mig lyser det snålhet över hela han och det finns inget mer avtändande än snåla människor!

Vad tycker du, är det killens uppgift att alltid betala?

  

ibland funderar jag på om det finns ngn jag kan skylla på för att jag beter mig som en sköldpadda. Kryper in och gömmer mig bakom ett skal för att slippa släppa in. Skalet är svårt att ta sig igenom men jag vet att det går, krävs bara lite tid.

 


Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma


Kommentarer
Postat av: Patricia

Men vad fult av honom! att säga så framför folk dessutom. Usch jag avskyr snålisar!



Det är inte killens uppgift att betala men nu handlar det om en kebabrulle!please hahaa ...

2009-04-20 @ 10:56:44
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: marlene persson

jag säger så här att man måste börja ngn stans,, och detta är bara början, du kommer om ett tag inte tycka att det e jobbigt bara du utsätter dig själv för detta som känns jobbigt, jag vet att du klarar det! och om det skiter sig med denna,, 8 soo what) hade du inte träffat honom hade det ändå gjort det eller hur, nu chnasade du allafall och kommer vara bättre när du gör det nästa ggr och gånger efter det då är du på väg att bli proffs ;)

2009-04-20 @ 11:43:23
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Jag tycker inte att det är killens uppgift, men man kan ju säga det lite snyggare :P



fast och andra sidan, bjuder killen kanske han får lite skoj hemma sen ;D hehe

2009-04-20 @ 15:56:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Oj, fy vad snålt. Det är hemskt att ha såna människor i sin närhet..

Eftersom jag är så romantisk så kan killen gärna betala på första dejten tycker jag. Sen behöver han inte göra det hela tiden så klart men lite då o då är ju alltid gulligt.. :)



Och du! Se till att slänga iväg ditt sköldpaddsskal nu till sommarn ;)



Kram

2009-04-20 @ 17:07:30
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: cam

haha det var för jävligt!

2009-04-20 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design