zooombie

Exakt så känner jag mig nu. Vaknade med huvudvärk och halsont idag men förmodligen beror det på ännu en natt med mardrömmar vilket betyder dålig sömn. Börjar bli riktigt irriterad och trött på det här nu. Om det fortsätter mkt längre kommer jag bli totalt knäpp.


Det blev ingen simning igår som det var tänkt va ute och gick en lite längre runda istället. Och på hemvägen gick vi förbi mile och hälsade på. Vi pratade om det i lördags att innan träffades man mer bara för att ta en cigg tex. Vi bor ju så nära varandra men jag tror vi har blivit för lata och bekväma. Får ta och ändra på det!


Tror jag skulle behöva lite ledigt måste prata med familjen och kolla om vi inte kan ta en liten mini weekend ngnstans snart!


Halmstad lockar ännu mer nu!


Kommentarer
Postat av: Emil Lindén

Ojsan svojsan. . Du kanske är på väg att bli typ sjuk. Jag ligger hemma i världens förkylning, halsont och hosta. Har du otur dröjer det inte länge innan du också är där. . Krya på dig Adnil! Puss & kram //Lime

2008-09-02 @ 10:27:15
Postat av: Linda

men lilla lime då är du sjuk din stackare! hoppas du blir frisk snart! krya på dig=)!!!å blir jag sjuk skyller jag på dig haha=)!

2008-09-02 @ 10:49:27
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Ja, det är jättejobbigt! Vill inte mer! Tack :) Ja, det får du göra. . Hihi!

2008-09-02 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design