Tisdag

God morgon folket! Då var det tisdag och som alltid på tisdagar var det riktigt svårt att gå upp. Sängen var som vanligt helt underbart skön och ovanför täcket var det svin kallt. Nog dags att höja värmen i lgh. Jag undrar när jag ska hitta min sömnrytm egentligen. Spelar ingen som helst roll när jag går och lägger mig kan alltid jämföra mig med en zombie på morgonen ändå.  Somnade ultra mega super tidigt igår, tror att jag släckte lampan redan kvart över tio för att ja inte kunde hålla ögonen öppna men spelar ingen roll lika trött idag ändå.


Igår höll jag på att leta efter en klänning på it till eves fest, letade som en galning men hittade ingen som föll mig i smaken däremot ett par skor som jag beställde hem... innan ngn säger ngt så hade jag faktiskt inga som liknade dessa så det så=)! Och skor gör mig glad! Jakten på klänningen fortsätter!



 

"Success is not the key to happiness-happiness is the key to success"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design