Nu tog batterierna slut...

Jäkla i havet vad effektiv jag har varit på jobbet idag! Har hunnit med en hel massa här nu och fått undan en hel del som legat vid min plats ett bra tag och samlat damm. Men jag orkade tydligen inte riktigt ända fram till mål för nu tog batterierna slut.


De ringde från hockeyn nu och jag ska tydligen stå i kiosken på fredag tycker inte det är så jobbigt att stå där egentligen men hade andra planer på fredag som jag får ändra på nu, inte kul men så är det ibland.


Nu är det inte långt till hemgång ska hem och äta snabbt sen ska jag iväg och vara duktig=)!


 

 Guld till mig för att jag varit så himla effektiv idag även fast jag inte kom ända in i mål!


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Blinka lilla stjärnan där,.men att vinna fast man har förlurat, lite som en hockeytränare efter en förlust: Vi var det klart bästa laget men det ville sig inte riktigt,.ha,tvåan är den första förluraren. Ha det fint, med eller utan guldkant i tillvaron.

2008-09-17 @ 16:13:11
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design