godkväll på er

skönt att måndagen snart är över vilket betyder att det är lite närmare helgen! efter jobbet åkte jag hem och lagade lite mat, spagetti och köttfärsås sedan gick jag och mamma en riktigt lång runda med hundarna. hade på mig både mössa och vantar. hallå det är sept är det normalt?! tror inte så va! men tycker det är riktigt kallt ute.
åkte och handlade sen och efter det så har jag bara umgåtts med cam och lina. det va min måndagskväll det som ni märker har det inte hänt så mkt men vad kan man begära, jag bor i vmo och det är måndag!

Kommentarer
Postat av: marlene

hundarna ? gick det bra att ha dem ihop?

2008-09-15 @ 22:36:04
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design