God morgon tisdags folket

Allt bra? Sjukt svårt att stiga upp ur sängen idag också men när jag väl lyckats med det piggnade jag till rätt snabbt!

Igår blev det inte mkt gjort vill jag lova. Kom hem lagade mat, sen kom cam och lina och till slut Jonte. Men de stannade bara en liten stund och sen var det dags för idol försökte göra lite nytta i pauserna men det blev ju inte mkt gjort ändå. Tycker att det var helt rätt människa som åkte ut också igår. Tycker faktiskt att detta året har varit det bästa hittills med tanke på hur bra många sjunger. Varför kunde inte jag också få en helt sjukt bra sångröst? Nähä istället blir man tondöv och när man sjunger låter det som en katt som har ont i magen. Lite orättvist där!


Blir förmodligen inte halmstad i helgen heller. Johanna kunde nog inte ta ledigt så det får vänta några veckor till. Men känner att det kan bli ganska skönt att bara vara hemma i Värnamo i helgen. Ska verkligen försöka börja med köket denna vecka också så kanske kan hålla på med det i helgen om inte annat. Men en sak är säker måste besöka en gina butik i helgen iaf, det är ett måste!



Man kan aldrig få för mkt kläder bara en för liten garderob


Kommentarer
Postat av: marlene

jag va ju på gina i stock, va dock ganska besviken,, köpte en kjol endast =/

2008-09-30 @ 08:27:49
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: evelina

äääälskar oth!!!

2008-09-30 @ 10:19:25
URL: http://believ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design