fredag=))

Nä jag är inte totally lost in space för mig är det fredag för jag är ledig i morgon...woohoo! Nästan alla har åkt till Schweiz eller österrike (kommer inte ihåg vart) här på jobbet och vi är bara några stycken som är kvar så jag tog ledigt imorgon. Ska bli jätte skönt planerar att shoppa loss i jkpg då. Och om ni undrar varför jag inte följer med så är det för att det inte lockar mig ett dugg och sen lite andra anledningar också.


Igår blev det boxing, tycker det är riktigt kul faktiskt. Har inte lika mkt träningsvärk idag som jag hade förra veckan men det kanske kommer imån istället!

Efter boxingen så kollade jag och cam på idol. Men det var inga större händelser där tycker jag inte få se om det blir bättre ikväll.


Har fått ganska mkt att göra här idag på jobbet. Undra vad de skulle ha gjort om jag skulle ha följt med hade ngn annan stannat hemma för att fixa detta då?! Tror inte så. Hade tänkt få undan ganska mkt som jag inte hinner med annars här men det får tyvärr fortsätta vänta måste bli klar med alla utskick först!


Back to work!


Kommentarer
Postat av: marlene

vad skönt med ledighet linda =)

2008-09-04 @ 08:25:06
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: marlene

vad skönt med ledighet linda =)

2008-09-04 @ 08:25:07
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: Malin

Måste bara fråga..har funderat på de ett tag nu..vad jobbar du me?

2008-09-04 @ 10:13:11
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design