Vilken dag!

Tror inte detta är min dag alls med tanke på hur den började så undrar jag hur den kommer sluta?! När jag kom hem på lunchen råkade ja göra så att min brandalarm gick igång. Slog lite på det men det vägrade stängas av till slut fick jag upp locket och fick slita bort batteriet då tystnade den till slut. Det positiva är ju att vet iaf att brandalarmet funkar! Emilia har tydligen haft himla roligt åt min dramatiska morgon och det ä ju alltid kul att man kan roa ngn=)!


Köpte tapeter igår så nästa vecka ska Thomas komma och tapetsera i mitt kök. Hade såna problem att välja så till slut fick mamma välja en åt mig. Jag själv hade aldrig kunnat välja en utan jag hade kunnat ha en remsa av en tapet och en remsa av en annan så tur att hon var med för det hade nog inte blivit så snygg, ovanligt men inte snyggt!

Var nere hos emilia en runda igår också och lämnade deras grejer får hoppas de blir nöjda med sina beställningar=)


Idag kommer jag ha fullt hus hos mig. Pappa, Yvve, Cam, vedde, mala och hennes pojkvän ska komma hem till mig och jag ska bjuda hela bunten på pizza. Blir nog trevligt.

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: matilda

tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-30 @ 17:42:22
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design