söndag

Söndag eftermiddag och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Är inte ett endaste dugg bakis idag som jag hade räknat med att vara. hade planerat att bara ligga hemma i sängen å äta skräp. Men det har jag ingen ro till samtidigt har jag ingen ork till att göra ngt heller. Så vad gör man då? A6 hade faktiskt varit kul men varenda människa jag känner ligger nog hemma och tycker synd om sig själv idag för de flesta va ute och slirade igår, tom mamma. Hon hade partajat till fem i morse. inte illa pinkat för en en 50+ are!=)haha

gårdagen va helt ok va först hos eve och festade. för min del gick det rätt segt men hade himla trevligt ändå. Sedan bar det av till harrys när vi väl fick tag i taxi. satt nog i väntekön i telefon i tio min innan de ens svarade. Väl inne på harrys var det precis som vanligt, inget förändrat alls förutom att det va himlans mkt folk. Harrys är harrys men det va kul att träffa alla som man inte träffar i vanliga fall. efterfest blev det ingen så vi åkte hem direkt efter. Taxi var det ju ingen ide att ringa med tanke på tidigare under kvällen. så vi bestämde oss för att gå men när vi kom till åbron så orkade inte eve med stackaren hade skoskav så hon tyckte vi skulle lifta. sagt och gjort efter några försök stannade en genomsnäll människa och körde hem oss. hade aldrig stannat för fyra fyllon men är ju himla bra att vissa gör det. var riktigt skönt att slippa gå hem igår med tanke på hur kallt det va, så tack snälla människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design