MVG

Jag gick igenom besiktningen utan några som helst anmärkningar. Farbror Doktorn va mkt nöjd och sa att det var en väldigt skillnad från sist jag var där då jag blev underkänd. Han undrade vad det kunde bero på, frågade bla om jag börjat träna? Men jag sa det att när jag var där sist det var då jag tränade som mest och nu har jag knappt rört mig på flera mån, skumt va?! Sen trodde han inte att jag rökte heller för det märktes inte alls på mina lungor. Ser ni fullt frisk är jag! Det sista han sa innan jag gick va att det här var jätte kul att se att det va såna positiva förändringar och att mina värden blivit så bra, men sluta rök och fortsätt träna! fortsätt träna?! Ha ju inte ens börjat! Va ju som sagt ett tag sen jag lade ner min träning kanske ska lyda farbror doktorns råd och ta upp den igen!
Hur som helst mvg till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design