Morgon, inget mer

Önskade att jag inte vaknade idag utan fick sova vidare så kunde jag stiga upp i april maj ngn gng istället. Eller så skulle jag vilja bli sjuk, riktigt sängliggande.


Det blev aldrig Kung Fu panda igår för det var så dålig kvalitet på den så det blev en annan istället. Ska se om jag kommer ihåg vad den hete, Harold and Kumar, The escape from Guantanamo Bay. Rätt? En komedi som mest handlade om kärlek och att de skulle bli så höga som möjligt. En helt ok film men kanske hade varit roligare om jag va på mer skratthumör.

Det diskuterades om en annan film igår också om den var bra el inte, The girl next door. Jag säger se den INTE! Medan lillen tyckte den var bra.  Det är en riktigt äcklig film som baseras på en sann historia och man blir bara arg när man tittar på den.

Det var kul att träffa folket igår får göras om snart men då röstar jag på skräck!


Några få ord kan såra så mkt och sätta sådana spår utan att man ens tänker på det. Jag analyserar allt och vissa grejer etsar sig fast i mitt huvud och stannar där...



"Du ansvarar inte bara för det du säger
utan också för det du låter bli att säga"


Kommentarer
Postat av: marlene

nu undrar jag mkt vad det är som står på?+

2008-10-22 @ 11:26:26
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design