Mamma Mia

Så skönt att det snart är nedförsbacke jag vill ha helg nu! Vill fly verkligheten en liten stund, slippa tänka på sånt som gör så ont. Min syster är smart hon, hon var hos mig en runda går så sa hon: Jag har slutat tänka på massa utan jag koncentrerar mig bara på det jag gör nu! Ska också börja gör det, fast det är förstås lättare sagt än gjort men klarar hon det så klarar jag det!


Idag blir det restaurangbesök och bio med släkten. Jag min syster, mamma, moster, kusin, syssling, jennie och johanna (ja johanna är ju typ familj) ska först gå ut och äta sen ska vi på bio, mamma mia. Konstigt nog har ingen av oss sett den än trots att den har gått så länge. Om den är hälften så bra som musikalen va så kommer den va kanon bra!




"Du ansvarar inte bara för det du säger
utan också för det du låter bli att säga"

 


Vad tycker ni om den ni som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design