Jag är så duktig så

Nu e det ca 1,5 timme kvar tills arbetsdagen är slut för min del. Ska hem snabbt och gå ut med Casper och laga lite mat. Tänkte åka till jehrens efter jobbet först men Thomas fixar det åt mig, köper de jag behöver idag och hämtar hem lite kataloger med tapetprover. Vet ju redan på ett ungefär hur den ska se ut så hoppas jag hittar den!


Sen får jag se hur mkt jag hinner på köket idag, det jag gjorde igår ska först godkännas av Thomas sen får jag se om jag kan börja tvätta de och ta med lite sandpapper innan jag börjar måla. Måste handla och dammsuga av lgh också. Just nu ser min lgh ut som ett katastrof område och det lär väl vara så ett tag nu när jag håller på och fixar...ohh jag e så duktig!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Nu har det via bloggen startats upp ett nytt diskussionsinlägg. Denna gången handlar det om nätdejting. Hissa, eller dissa? Jag har nu lämnat mina åsikter kring ämnet, och nu är det eran tur. Jag hoppas att just du vill vara med och dela med dig av just dina tankar och funderingar kring detta ämne i en av dom absolut störst växande bloggarna just nu.



Tack på förhand!

Ska bli intressant att läsa dina tankar :)

2008-10-02 @ 15:02:37
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Nu har det via bloggen startats upp ett nytt diskussionsinlägg. Denna gången handlar det om nätdejting. Hissa, eller dissa? Jag har nu lämnat mina åsikter kring ämnet, och nu är det eran tur. Jag hoppas att just du vill vara med och dela med dig av just dina tankar och funderingar kring detta ämne i en av dom absolut störst växande bloggarna just nu.



Tack på förhand!

Ska bli intressant att läsa dina tankar :)

2008-10-02 @ 15:03:28
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design