Helgen


Slutade kl 13.00 i fredags pga att jag skulle hinna med allt jag skulle göra innan festen osv och även då jag hade 5,5 tim på mig så fick jag stressa som en galning. Sen började folket droppa in runt halv sju och vi åt och drack och vi drack och åt(haha) sen vi åtta kom tjejen som skulle ha "sexpartyt". Hon sålde för 4700 så hon var nog nöjd sen. Efter det blev det ännu mer dricka och ännu mer mat och singstar. Tack alla för all och för en super kul kväll!


När jag kom hem sen på natten där kände jag av lite lite huvudvärk så jag tog 2st magnecyl koffein, i förebyggande syfte tänkte jag då. Dem är verkligen kanon mot huvudvärk! Somnade strax efter fem sen vaknade jag kvart över sex med en sådan magknip. Visste inte vart jag skulle ta vägen, det riktigt brände i magen kan man säga eller som det en kniv som vispade runt där inne. Låg och funderade på vad det kunde var, blev lite orolig ett tag och trodde att det kanske kunde ha varit laxen. Så skickade iväg ett sms till Lina vid nio tiden och frågade hur hon mådde för det var hon och jag som hade lagt beslag på laxgrejerna men hon mådde ju bra så det va ju inte det. Kom sen på att det var tabletterna som orsakade mina magsmärtor. Finns viss medicin jag inte tål så de kanske va ngt i de som jag inte tålde, sen var det kanske inte en jätte bra kombination där tillsammans med alkoholen. Så mellan sex till två på eftermiddagen låg jag bara och kved.

Blev inte mkt gjort på lördagen för jag hade så ont och sen va jag ganska seg pga att jag inte sovit mer än en timme.


Igår var det hockey och vmo vann...woho..! Efter det blev det lite telefon prat och sen sängen.

När jag vaknade i morse önskade jag nästan att jag var sjuk och inte kunde gå upp ur sängen. Låg verkligen och kände efter ifall jag inte hade lite ont ngnstans eller hade lite feber men till min besvikelse var jag helt frisk.

Så nu är det en ny dag och en ny vecka med nya tag och det är inte vilken vecka som helst utan MIN vecka. Idag inleds min födelsedagsvecka vilket innebär att jag bestämmer hela veckan, så är det!


Puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design