hatar den här årstiden och värre blir det väl

Vilken jäkla morgon jag har haft. För det första när jag kollar ut så ser jag att ja måste skrapa rutorna bara det gör mig lite på sådär humör. När jag ska gå ut med casper så går jag ut och sätter på bilen så den kan bli varm samtidigt som jag skrapar rutorna och vad händer då. Jo bilen låser sig! Där inne är mina nycklar både till bilen, lgh jobbet allt! Kul i jul säger jag bara. Fick ett mindre vansinnesutbrott och det fick helt enkelt gå ut över bilen. Min första tanke var att slå in rutan men det hade blivit lite jobbigt med allt glas. Stoppade en granne sen iaf och fick låna hans mob för att ringa mamma. Så till slut fick jag en nyckel till lgh där extra nyckeln till bilen låg. Och detta hade aldrig hänt om jag inte hade behövt skrapa rutorna! Nu är jag helt slut och skulle behöva åka hem och vila upp mig lite efter all drama drama!

Hur är det med er?


Kommentarer
Postat av: Peter

Råkade visst slänga iväg kommentaren till inlägget under :-) Så skickar hit också så man fattar va jag skrev.



Gissade att det var dig jag pratade med men var inte säker. Gött att det löste sig till slut ändå! Jobbigt som fan sånt där!

2008-10-30 @ 09:20:04
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bara bra, det snöar här uppe. :)

2008-10-30 @ 09:29:16
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Oooj. . Herregud vilken morgon! Tur att det löste sig för dig iallafall. . Puss

2008-10-30 @ 12:45:22
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-30 @ 12:49:56
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design