Happy Friday!!!

Ska avsluta här nu tänkte jag och kila hemåt. Är helt sjukt trött känns som om jag kommer stupa vilken sekund som helst. Illamåendet har försvunnit nu iaf men fredags känslan är fortf som bortblåst. Men väldigt skönt att det är fredag!

Så ikväll efter hockeyn blir det som sagt lugnt. Får se om man är piggare imorgon så kan man ju alltid hitta på ngt kul då! Jag vill klä ut mig och gå på halloween fest imorgon varför är det ingen som har bjudit mig på en sån fest för?...hrmpf....

ngn som vill komma hem till mig imån kl sju på morgonen och hjälpa mig att tvätta?

 


shake it baby, shake it!


Kommentarer
Postat av: samuel

fin blogg

2008-10-31 @ 15:09:29
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: Peter

Haha, skön rosa mus :-) Gött att oturen har lämnat dig! Hoppas du får en bra fredag! Är också sjukt trött och så ska jag åka till Vänersborg idag, köra i 2 timmar är man sådär sugen på nu :-(

2008-10-31 @ 15:11:17
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design